Borsa de treball

Formulari d’alta d’alumnes a la borsa de treball

Si emplenes aquest formulari t’inscriurem a una Newsletter per tal que rebis un correu electrònic del centre quan ens arribin ofertes de treball que s’ajustin al teu perfil professional.

Formulari d’alta d’ofertes de treball

Si empleneu aquest formulari podrem fer difusió de la vostra oferta de treball entre l’alumnat que ha titulat i que forma part de la nostra borsa de treball.

Si us interessa formar part del conjunt d’empreses que col·laboren en la formació pràctica i professional de l’alumnat, podeu emplenar aquest  Formulari de col·laboració empreses FCT

Els períodes de realització de les pràctiques són:

• Finals de març-finals de juny (400 h.): alumnes de grau mitjà i grau superior que han superat tots els mòduls formatius.
  • Principis de maig-finals de juny (240 h:): alumnes d’FP bàsica que han superat tots els mòduls formatius.
  • De setembre fins esgotar les hores corresponents: alumnes que han accedit al mòdul d’FCTs en avaluació extraordinària de juny.