Sol·licitud del títol (GM, GS o Batxillerat)

Pagament de títols no universitaris

Els alumnes que titulen de Batxillerat, Grau mitjà, Grau superior, Idiomes, Ensenyaments Esportius o Artístics en el moment de fer el pagament a l’ATIB només ho poden fer amb DNI o NIE (l’ATIB no permet fer el pagament amb passaport). En cas que no disposin d’aquests documents ho hauran de fer a nom del pare, mare o tutor que disposi de DNI o NIE. Si cap d’aquestes persones té aquest document posau-vos en contacte amb el negociat de títols, telèfon 971176002 o al correu electrònic titols@dgplacen.caib.es

ESTUDIS DE.

CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ (títol de Tècnic/a)

CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR (títol de Tècnic/a Superior)

Benvolguda alumna, benvolgut alumne,

Si has aprovat tots els mòduls, has acabat els estudis del cicle formatiu al nostre centre. Per obtenir el títol de Tècnic/a o Tècnic/a Superior, l’has de sol·licitar telemàticament a l’oficina de l’Institut.

PRIMERA PASSA – Pagar la Taxa a través de l’ATIB, model 046.

Segueix un dels següents enllaços:

Important: el nom que heu de posar al model 046 és el de l’alumne-a

SEGONA PASSA – Envia el model 046 – Exemplar per a l’Administració, JA PAGAT, al correu iesfelanitx@educaib.eu, adjuntant-hi una foto del DNI per les dues cares. Si és el cas, adjunta-hi també foto del carnet de família nombrosa de categoria general en vigor.

Rebràs un justificant d’haver sol·licitat el títol. Te l’enviarem al teu correu.

Atentament,

IES FELANITX – Secretaria
a/e:
iesfelanitx@educaib.eu
tel.

Whatsapp: +34 634 41 63 76 (dl-dv, 9-13 h)

www.iesfelanitx.cat

ESTUDIS DE BATXILLERAT maig-juny 2022

Benvolguda alumna,

Benvolgut alumne,

Si has titulat has acabat els estudis de Batxillerat al nostre centre. Per obtenir el títol de Batxiller, l’has de sol·licitar telemàticament a l’oficina de l’Institut.

PRIMERA PASSA – Pagar la Taxa a través de l’ATIB, model 046. Segueix el següent enllaç:

Important: el nom que heu de posar al model 046 és el de l’alumne-a

Atentament,